Alla inlägg under september 2016

Av Jennie Written Things - 9 september 2016 10:00


Jag har flyttat. Omdirigerat min blogg till jennieskriver.wixsite.com/jennieskriver då jag tänker satsa på mitt skrivande på riktigt samt åka till Nya Zeeland i november och vara borta läääänge. Denna blogg kommer alltid att finnas kvar som någonting minnesvärt; min digitala dagbok under fyra hela år.


Ni får gärna följa med på resan via den nya bloggen, som är utformad helt efter eget smak och tycke. Ni känner ju mig, och vet att det här är ett steg i rätt riktning, en sorts nystart. Ett blankt papper. Jag älskar blanka papper, man kan skriva så mycket fint på dem. ♥


Utdrag ur mina böcker och noveller, tankar om mig själv, min underbara älskade sambo, vår resa, barnlängtan och viljan att sätta ner sina fötter och rötter någonstans. Diabetes, högt och lågt, humor, skratt och allvar. Välkommen till nästa steg. Den stora resan.


   

Vem är jag?


Jag är som vem som helst och ingen alls. Jag är duglig, ärlig och ironisk. Besitter den skevaste humorn i stan. Författarhjärta. Always.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök efter gamla inlägg

Förfluten tid

Kategorier

En titt i backspegeln

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards